sirius8 Merhaba kızlar 34. Haftalık gebeyim gece boyu midem ağrıdı sabah kalktığımda ishalim vardı bugünden beri karnım belim çok fena ağrıyor ishal bulantı kusma sürekli devam ediyor . Hiç yaşayan oldu mu aynı şeyleri
akbltsvda sirius8 ben 20. Haftada yasamistim. Bu haftalarda bagirsak enfeksiyonu cokca oluyormus😐acile gitmistim bir serum vermisti bana iyi gelmisti
cuteregina sirius8 viral arkadaşlar bende aynı şeyi yaşıyorum kime sorsam aynısını söylüyor dikkat edin kendinize bol su için
hamiyetozturk351748 sirius8 ben bugün 39. Haftamdayım geçtiğimiz 5 gün boyunca ölümlerden döndüm diyebilirim ishal bulantı ve kusma vardı ama resmen hayat durdu benim için. Mahvoldum öldüm öldüm dirildim neden olduğunu bilmiyorum gebeliğim çok sorunsuz geçmişti ama son dakika büyük sıkıntı yaşadım. Bebek sağlıklı imiş doktorumuza kontrole gittik. Hatta bir gece dayanamadık acilden girdik serum verdiler ama gecesi yine kabus gibiydi. 4 gün pirinç lapası haşlanmış patates ve yoğurt ile beslendim sonra annem nar ekşisi iç bir tatlı kaşığı geçer dedi içtim ve geçti orjinal nar ekşisi olması bence önemli. Rabbim biran önce kurtarsın sizi de bütün günüm şükür ile geçti kalkıp ayağa yürüdüğüm günleri özlemişim. Özetle pirinç lapası haşlanmış patates nar ekşisi iyi geliyormuş için yiyin elinizden geleni yapın sabır diliyorum…
aslliasya sirius8 25. Haftada bendede oldu mahvolmuştum acile gidip serum alınca iyileştim keşke beklemeseydim dedim 4-5 günün sonunda
rosesally 36.haftadayım ishal, bulantı iştahsızlık karın ağrım var. Yemek yedikten hemen sonra su gibi ishalim. Hormonlara bağlı doğum belirtisi diyorlar. Viral ya da bakteri olsa ateşim çıkardı diye düşündüm doktora gitmedim.
sirius8 rosesally evdeki herkes birer gün arayla olunca ben viral olduğunu düşündüm . Bende de ateş yok ama ağrılar ve kusma mafetti
sirius8 hamiyetozturk351748 çok geçmiş olsun size de 😢 gerçekten o kadar kötü ki böyle zorlandığımı hatırlamıyorum hayatımda tam anlamıyla ölümlerden dönüyorum 2 serum yedim ama eve geldim yine kustum fışkırırderecede ve koyu yeşil gibi renkli safra kusuyorum sanırım . Aşırı karnım belim ağrıyor sizin de öyle miydi ? Çok dua ediyorum Allahım nolur geçsin diye yalvarıyorum artık dediklerinizi bende deneyeceğim teşekkür ederim
hamiyetozturk351748 sirius8 benimde öyleydi karın ağrısı ve bağırsak hareketleri çok şiddetliydi resmen bağırsaklarım çığrıyordu eşim annem ben o kadar yıprandık ki anlatamam size inşAllah dediklerim işe yarar sizin içinde
nurunkalbi sirius8 bende 34+6 ishalim 3 gün önce bi olmuştu bide dün oldu gayet normal diyorlar doğumumuz yaklaştığı için vucüt kendini temizliyormuşş:))
momyflow sirius8 pazartesiden beri aynı şeyleri yaşıyorum viral bi virüs diye düşünüyorum hastaneye gelen 10 kişiden 9u aynı şikayetle geliyordu bana da serum takıldı ama hiçbi etkisi olmadı ne yiyorum ne içiyorum çok kötü haldeyim
sirius8 momyflow bende aynı şekildeyim biz evde sırayla olduk zaten en son bana geçti ama en ağır da ben atlatıyorum sizin de bel ve kasık ağrıları oldu mu ishalden kaynaklı
momyflow sirius8 evet hatta ben doğum mu başladı diye korktum ilk kızım da biraz erken gelmişti sonra kadın doğuma gidip nst açıklık vs bakılınca öyle bi şey olmadığını anladık sonradan sonrada kasık ağrısı azalıyor ama bel ağrısı bulantı ishal hala devam ilaç kullanamadığımız için muhtemelen geçmiyor ☹️☹️
sirius8 momyflow bende aynı şeyden korktum bir erken doğumum var , nst de hafif sancı çıktı ama Serklajlı olduğum için alttan elle bakılmasını istemedim ya. Benim doktorum enterogermina falan iç dedi bulantı için de prilam ı kullanıyorum ağrı için Buscopan