Limonss18 allah sabır versin.her duygu insanlar için.kendinize izin verin tabiki yas tutmak hakkınız.kendinize gelmeniz için duygu yğunluğunu atmanız lazım bi süre depresif olmanız gayet normal hayat hep böyle devam etmeyecek onu bilin yeniden güneş doğacak siz bebeklerinizi kalbinizde yaşatacaksınız