Limonss18 benimde kaybım var, acil serklaj olmuştum ama en fazla 2 ay dayanmıştı. Yavrum sadece 5 gün yaşadı. Üstünden 2 sene geçecek ama unuttun mu diye sorarsan eğer asla… çok acı bir durum çok.. seni çok iyi anlıyorum, Rabbim yerlerini doldursun, acını dindirsin. Bir sonraki hamilelik için önceden tüm önlemlerini al.. ben gebelik öncesi abdominal serklaj oldum, şuan 34.haftadayım. Kolay mı geçti dersen illaki zorlukları oldu ama en azından önlemini almış olursun