eemredaa 10+3üz bugün Çatlak olmaması için hangi haftada ben kullanmaya başladınız en etkileri için oneride bulunur musunuz
aysegulk07 eemredaa ben geç başlamıştım ya 20. Hafta falan olması lazım ama tabi erken başlamak gerekiyormuş ben çok bilemedim 🥲
hgem Ben sadece lierac kullanıyorum. Şu an 30+3 teyim. Çok şükür hiç çatlak olmadı. 12. Haftada başladım.