durunazzz günde bi paket içiyordum. İki gebeliğimi de öğrendiğim gibi bıraktım tek nefes dahi içmedim. Bundan sonra da başlamam artık. Bildiğin zehir çoccuklara bebeklere de cok zararlı yavrucaklar neden zehir solusun dogduktan sonra da. Tertemiz bi hayat vermek lazım onlara. 7 aydır içmiyorum 9 aylık hamileyim. Aklıma bile gelmiyor canım da istemiyor. Rabbim başlamayı da nasip etmesin. Ki cevremdeki herkes içiyor. Ama içmesiğim dönemlerde kendimi hayatımı daha kaliteli hissediyorum ❤️ sigarasız yaşamı seviyorum. Sigara kullanan insanların kokularını bile sevmiyorum artık sanki kültablasında söndürülmüş kalmış sigara gibikokuyorlae hele ki ilk içip gelince. Eşim hala içiyo. Ne bırakırken ne de başlarken etkisi oldu. Tamamen kendi motivasyonum. İnşallah siz de bulursunuz kendi motivasyonunuzu