gogebakk ikinci gebelikse normal, ilk gebelikse progesteron artışı ile şişkinlik oluyor bu da normal, ben de doktoruma sormuştum o geçecek demişti, dediği gibi de oldu. Geçti vücudum alışınca. Hamileyim diye yeme eğiliminiz de arttıysa kilo alımıyla beraber daha fazla gözükebilir.