Beyzaalbayyrak hiç sıkma canını, sağlıkla doğru vakitte gelecek bebişin sana, denemeye devam💖 biz çok istedikçe hep böyle oluyor ben de 3,5 sene bekleyip sonra tam oldu dediğimde dış gebelik oldu, sonra 6 ay korunma süresi bitince korunurken gebe kaldım tamamen nasip💖
Gökhan hocanın videoları insana çok iyi geliyor, moral veriyor biraz profilinde gezinmeni önerebilirim.