cxxxxxxx 2 li tarama testi yaptırdım temiz çıktı ultrasyonda doktorum bebeğin sağlıklı dedi 4 lü tarama testinde sonuçum yüksek riskli ve yaş riski çıktı ama yaşım 23 sizin de doktorunuz böyle dedi mi ne yapmam lazım
nesli1453 cxxxxxxx canım benimde öyle oldu ikili temiz dörtlü yüksek riskli 18 tromizimi cıktı amniyosentez yaptırdım 1/50 ydi riskim sonuçlarım temiz geldi cok şükür eğer sizinde ultrasyonlarda herhangi bir bulgu yoksa testlere cok güvenme heleki 2 li testin temiz
regaipmucizem Bende ikili tarama riskli çıkmıştı 4lü tarama hangi riskler için yapılıyor yaşım 25 benim de
bisenorita 2li tarama düşük çıktıysa çoğu doktor 4lü taramayı önermiyor. Zaten yüzdelik olarak belirleniyor kesin bir sonuç vermiyor canınızı sıkmayın hiç. Ayrıntılı ultrasonda temizse sorun yoktur. Ben 4lüyü yaptırmadım