35+4 haftalığım doktorum normalde 25inde seni almam gerekli diyor ama 21 inde sezeryanı var diye beni de aradan çıkarabileceğini izah etti 😁
+11 kilom var bakılınca hiç belli değil sadece göbekten başka birşeyim yok . Bebeğim 3 kilo 51 cmdi . 17 aylık bir bebeğim daha var artık bakmakta çok zorlanmaya başladım . Dün gece mamasını biraz geç verdim çorba kasesini görünce elimde mama mama aç olduğunu söyleyip yerde bacaklarıma oturup çorbaya o bakan gözleri görünce çok ağladım 😪 bir yandam da gözyaşlarımı silmeye çaalışıyor . Rabbim kolaylaştırsın ama nasıl olucak umarım kolaylıkla geçiririm günlerimi