sema3718 ballim_dunya benimki tüp bebek. İki tane 5. Gün embriyosu transferi yapılmıştı. 10.gün 356 geldi beta, 12. Gün 876 geldi 16. Günde keseleri görmüştük. 19u gecesi lekelenmem olmuştu ne olur ne olmaz diye tekrar beta vermiştik 9059 çıktı
first_time_mom Haftada başladı ama şuan dayanılabilir bir seviyede ve kusmuyorum ama ileride ne olacak bilmiyorum ://