lili14 Belirtileriniz var mı evde test yaptınız mı durumlar nasıl paylaşalım. Benim t+7 akşamı test yaptım negatif sanırım.
MomFunda lili14 Benm t+9 canım evde test yapmıycam diye eşime Söz verdim pazar günü kan vermem lazım. Bende belirti yok denilecek kadar az sadece 3 gün lekelenme oldu sonra bitti çok çok hafif de bel ağrım var o kadar. İnşallah test yaptığımızda ben dahil bekleyen herkes pozitifi görür🤲
lili14 MomFunda aaa çok umut verici lekelenmen bence tutmuş olma olasılığı fazla gibi geldi. Benim de belirtim yok lekelenme de olmadı 2. Transferimdi bu heyecandan ziyade endişe var bu sefer bende maddi manevi çok zor süreç
MomFunda lili14 Seni çok iyi anlıyorum benim 6ncı transferimdi maddi manevi çok yıprandım bende inşallah dediğin gibi tutmuştur benimde seninde tabi. Bu sefer ümitliyim bende Allahım dualarımı kabul edicek inşallah. Sende sıkma canını daha 2nci transferinmiş yılma psikoloji çok önemli.
lili14 MomFunda haklısın bu işler nasip kısmet işi inşallah hayırlı sağlıklı güzel sonuçlar alırız 🌸🌸