Selam kızlar 30+4 olduk. son iki haftadır özellikle artık hareketler çok net. Hatta bikaç gündür zıplıyor resmen içerde sertleşiyor bazen hareketleri. Ama bugün cok daha yumusak. hiç hareketsiz değil ama o kadar minik kıpırtılar ki nerde dünkü zıplamaları. Bu haftalarda normal mi yaşayan var mııı ?????