ddrr4 34+0 da doğum yaptım. Öncelik stres yapmamak ve bol bol uyku sütü en iyi arttıran şey. Zor bir süreç biliyorum ama sizin iyi olmanız sütünüzü etkileyecek. Onun dışında elektrikli ya da şarjlı makinelerle 2 saatte bir emzirir gibi iki göğsü de 15 dk sağmanız lazım. Gece gündüz fark etmez sürekli sağım yapmalısınız ama makineyi en üst modlarda kullanmayın. Ilık duş alın duşta göğüslerinize masaj yapın. Bol su için. Beslenme olarak özellikle şunu yaptım iyi geldi diyebileceğim bir şey yok ama benim erken doğum yapacağım belliydi birkaç gün öncesinde dut kurusu yemeye ve süt arttırıcı anne çaylarından içmeye başlamıştım doğumdan sonra da bir iki gün kullandım onları sonra bıraktım. Ama dediğim gibi en önemlisi psikolojik olarak iyi bir durumda olmak, bol bol dinlenmek. Siz iyi olmalısınız ki sütünüz artsın bebişiniz de daha hızlı iyileşsin. İnşallah sağ Salim en kısa zamanda kavuşursunuz🙏