Spor Arkadaşlar ben 2 hafta öne kafin doğuma gitim bebeğimin karın çevresi zayıf gözüküyor dedi ertisi gün perinatoloji gönderdi beni gitim yok bişey dedi iy dedi bı sıkıntı yok galiba perinatoloji daha iy zaten bişey yok dedi