Ben 24+2 Hamileyim Allah nasip ederse oğlum olucak.
Bir tanede 17 aylık oğlum var..1996 doğumluyum Eşimle kan uyuşmazlığı sorunumuz yok Eşimin ve Benim ailemde genetik bozukluk olan birisi yok ... Sorum Şu Bebeğimin kalbinde parlaklık var..2 tane farklı kadın doğum uzmanı...2 tane Ayrıntılı ultrason farklı hastanelerde.. Özelde de oldum Araştırma Hastanesin de..
Ve Ayrıca Perinatoloji Dr gördü Ve net gerçek kalbinde bebeğimin parlaklık var..
Kadın doğum drm ve Perinatoloji Dr Sıvı Alımı önerdi ama ben kabul etmedim belkide korktum.. Belkide sadece kabullendiğim için..Sorum şu kızlar Ense kalınlığı da yok başta yazdığım gibi bizdr Anne Baba yaş riski de yok Sizce yanılabilir mı bu kadar Dr..Özel Hastane ... Araştırma...Uzman Dr falan uykularm haram geçer mi ?...o evladım herşeyiyle kabulum başımın üstünde bir ömür ama içim yanıyo korkuyorum Ne olur bir şey söyleyin.? Bu arada tarama testleri 2...3 yaptıramadm sadece 4 lü onda da bir sorun çıkmadı