aybuke50 Mahmut hoca tecrübelidir , serklajımı o yaptı benim . Aralık ayı öncesi muayenesi 3 bin TL idi . Detaylısı da ocakta en som nakit 9 bin TL olmuştu . Kendisinin kliniği var , Tekden ve Acıbadem’de de doğum ve ameliyatlarını alır . Detaylıda uzun uzun bakar , tecrübelidir her şeyi teker teker anlatır . Ancak tavırları biraz ciddi gelebilir . Müslüm sarıkayaya da detaylıya ikinci gebeliğimde gittim 5,5 tu detaylısı . Muayenesi hakkında bir fikrim yok . Onun da tavırları Mahmut hocam gibidir . 12. Haftada iseniz ben olsam önce Mahmut hocama muayeneye giderdim ona göre yol çizerdim kendime