beautiful_ Birinci gebelikte 38 haftada normal doğum yaptım şimdi ikinci doğumum erken mi olur geç mi olur çok merak ediyorum tecrübeli anneler bir deyin bakalım 🤭❤️
minecikk beautiful_ ilki erkek miydi acaba erkekler 40 haftayı geçiriyorlar diyorlarda 😄 ben şimdiden ağır oldum daha yeni 26 olacağız oğlumla 40 haftayı düşünemiyorum 🫠🫠
mrvshnsrcgl minecikk banada öyle demişlerdi 37de hastaneye yatırıyolrdı sancılarım acılmam vardı 38+2 de doğum oldu🤭😅
QueenBahar_ beautiful_ Canım 2 incide suni sancı üstümdeydi işte bebeğin kalp atışları düştü ucu ucuna yetişim ameliyata neye uğradığımi şaşırdım