Merhaba güzel anneler . Bursa’da suda doğum yaptiran devlet hastaneleri var mı acaba . İlk doğumumda suyun altına girince müthiş rahatlıyordum sancım azalıyordu.. kısmet olursa bu doğumumda suda doğum istiyorm . Bilgisi olan varsa yardımcı olursaniz sevinirim. 💞