clementine16 7-10 mayıs arası emzirme sütyenlerinde 1 alana 1 bedava varmış ben dagi bakıyodum 2.si %50 yapıyor sık sık ama hiç bedenini yaslayamıyorsun. Babymom kullanıp memnun kalan var mı?
aogoya clementine16 bir kere kullandım attım 😅 Penti favorimmmm 2 çocuğumda onu kullandım şimdide onu kullanıcam
beautiful_ clementine16 ben direk yarım atlet aldım içinde pedi de var en azından gündelik zamanlarda da giyebilirim
ayox clementine16 ben almıştım çok da memnun kaldım ben ama hatta hala evin içinde fln kullanırım rahat oluyor diye
clementine16 aogoya kötüyse hiç bulaşmaya gerek yok dagi’nin aska denk getiremedim doğum gelecek nerdeyse 🤣 penti bakayım ben de bugün bakmıştım 1100-1300 civarıydı kampanya lazım gibiii
clementine16 beautiful_ süngerli rahat olanlardan mı ben bir sütyen bir atlet düşünüyorum almayı dışarda vs de rahatlık oluyor diye ama