SeLyy Kızlar grip olduk ve ateşim var 8+1 hamileyim. İlaç da içemiyoruz haliyle bi önerisi olan var mı . Yarın doktoruma gidicem.
denizannee SeLyy ateş varsa parol kullan kuzum parol içebiliyoruz boğazın agriyosa onu da hafifletir hem. Burnun tikaliysa da tencerede su kaynat buharını içine çek rahatlatır biraz geçmiş olsunnn
Sevdalinka_30 SeLyy kesinlikle ateşini düşürmelisin ben ilk bebeğimi ateşten dolayı düşürdüm Boğaz enfeksiyonu geçirmiştim 39 fırladı ilaç vermelerine rağmen düşmemişti şükür şu an 2. Hamileyim 34 haftalık yani demem o ki hiç vakit kaybetmeden Dr git