aysenur471 Dpo 10 gün sabah tets yaptım birşey çıkmadı ama kasik ve belim agryo midemde bulanıyor anlamadom
Mrsfly aysenur471 allah gönlüne göre versin canım. 10 gün belki erken olabilir biraz daha beklemekte fayda var.
nafiye66 aysenur471 ewt cnm bu belirtilerin aynısı bendede var bnmde dpo10 test yaptım bugün negatif 😔
znnnr aysenur471 erken yapıyorsunuz sonra da üzülüyorsunuz geçen ay ben o hataya düştüm bu ay asla o eziyeti kendime yapmam geciksin bi ona göre
aysenur471 Mrsfly kaşığım çekiliyor gibi ağrıya arada bıçak saplanir gibi halsizligim var olsa cikmazmi diyorum
Mrsfly aysenur471 yani bu belirtleri regl öncesi de olduğu için bence yanıltıcı olabiliyor en doğrusu kan vermek