Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim. 6 Nisan regl günümdü. Döngüm 30 gündür. Dün evde test yaptım çift çizgi çıktı. Daha önce bir boş gebelik geçirdim o yüzden biraz gergin ve stresliyim. Bebeği ve kalp atışlarını görememiştik. Yine aynı şey ile karşılaşırım diye çok korkuyorum…. İlk doktor kontrolüne ne zaman gitmeliyim bilemedim ? Biraz daha beklemeli miyim yoksa pazartesi hemen gideyim mi ?