Dün devlete gitmiştim 2li tarama için doktor kesin bişey söyleyemem ama erkek gibi demişti. Bugun özelde ki doktorum bence kızz dedi. Baya bir inceledi erkek olsaydı şurada çıkıntı oluyor. Büyük ihtimal kızz dedi. Tecrübesine güvendiğim bir doktor. Ayrıca bir oğlum var ve 12. Haftada erkek demişti onda baya belirgindi. Umarım sonradan süpriz olmaz bana ama o kadar sevindim ki dağa taşa bağırasım varrr. Kızıım oluyorr diye💞💞💞💞🩷