Kızlar nst sonucunu yorumlar mısın sabah 6:30 da başlayan ve sık sık olan sancılardan sonra hastaneye gittim 35+6 haftalık hamileyim 1 parmak kadar açılman var dedi o da 1-2 cm miş internetten bakınca en yakındaki hastaneye gittim çok sancım olduğu için o da işgilenmedi kendi hastanene filan git dedi sabah ki sancılarımda 10–3-4_5 bu dakika aralıklarla girince gittim bişey anlamadım eve geldim şimdi ara ara sancım giriyor nst hakkında bişey demedi