Risk oranını en yakın hesaplayan 2li tarama testidir. Benim doktorum 3lü ve 4lüye hiç gerek olmadığını söylemişti. Üstelik bu testler sadece risk oranını hesaplıyor ve genelde her gebeye zehir ediyor aylarını. Detaylı ultrason size en güzel sonucu verecektir. Hiç merak etmeyin🌸