Kızlar Salı günü doktora gittim devlet hastanesine bebeğimin kesesi gelişmemiş dedi doktor sonra dün başka bir devlet hastaneye gittim kese var daha içi boş dedi akşamı özele gittim kendi doktoruma kalp atışını gördü ama yavaş kalp atışı var 6w2 olarak görünüyor hafif lekelenmem oldu dün düşğk riskim var. Böyle kalp atışı yavaş olup sonradan düselen var mı nelere dikkat etmem gerekiyor ? Bir de bugün beni kürtaj için çağırmışlardı gerçekten düşündükçe insan sinirleniyor. Devlet hastanelerinin geliştirilmesi gerekiyor.