asil15 bence insanları yanlış yönlendirmeyin. BAZI GEBELİKLER dediğiniz yüzde kaç mesela ? Şu anda bebeğin kalp atışı var mı bilinmiyor.kanama alanı, düşük riski,anne de var olan bir rahatsızlık var mı bilgi yok. Sizin yaptığınız sizin için doğru olabilir sonucu da güzel olabilir ama herkesin bünyesi aynı değil.bu şekilde cvp yazıp yanlış yönlendirmeyle Allah korusun kötü birşey olsa bunun sorumluluğunu alabileceğinizi düşünüyor musunuz ? Yardımcı olmak istiyorsunuz haklısınız ama bu gibi durumlarda olması gereken dışında şeylerle yorum yapmak doğru değil bana göre.