elisa3446 2.5 yaşında oğlum. Bebeklikten beri orta kulak enfeksiyonu geçiriyor. 2 aydır tedavi görüyoruz spreyi antibiyotiği ama hala akıntı var dedi dr. Geçmezse tüp takılması gerekirmiş. Bu durumu yaşayan yada önerisi olan var mi
Deleted33000 elisa3446 kuzum tüp korkulacak bise değil gorumcemin oğlunda da var zTen belli bi süre sonra tüpü atıyor diye biliyorum kulak iltahabi çok zor biz hastanede yatarken orda bir yaşında bı kız vardı enfeksiyon kulak zarını patlatmış sürekli kulağı kanıyordu ihmal etme kuzum tüp takılsın rahatlasın inşallah yavrun
Deleted33000 elisa3446 rica ederim biz anne olarak cocugumuza yapılacak her işlemden korkuyuz haliyle sende korkuyorsun ama korkma inşallah şifa olsun