kazaks Kızlar selam 38+5ten bildiriyorum doğum çok yaklaştı ve ben korkmaya başlıyorum başta yola normal doğum diye çıktım ama yaklaştıkça tedirgin olmaya başladım bebeğin pozisyonunu normal doğuma yatkın ama vajinamın daraldığını hissediyorum şuan ilişki sırasında bile canım yanıyor bunu yapamazken normal nasıl doğurucam diye düşünüyorum bana yardımcı olun hangisi daha kolay yapabilir miyim
1cey kazaks sezeryan kolay diye bir şey yok, normalde o anda ağrısını sancısını çekiyorsun ama sezeryanda da günlerce dikişle uğraşıyorsun ekstra dikkat etmen gerekiyor. Eğer çatın uygunsa zaten doktor ona bakıyor, akışına bırak bence
zeyuss kazaks herkesin doğum deneyimi çok farklı canım ben normal denedim zorunlu sezeryan oldum ama yapabiliyorsan normal dene olumsuz doğum hikayelerini okuma olumlulara bak stres yapma gerçekten bebekler kendileri seçiyor nasıl geleceklerini
supermommss kazaks hem normal hem sezaryen yaşamış biri olarak bir sıkıntı olmadığı sürece normal doğum denemenizi tavsiye ederim
duygunisa Normal doğum tercih ederim canım bir riskiniz yoksa normal evet sancılı oluyor ama doğum gerçekleştikten sonra hemen ayaklanirsiniz süreç sezeryana göre daha iyi ilerler eltim sezeryan oldu bel fıtığı oluştu sonrasında ameliyat oldu tekrar tekrarladı bilemiyorum korku o an evet oluyor ama anlık sonrası rahatlıyorsun
sarikedi12 1cey normal doğumda dikiş çok yerseniz sezeryan dan farkı kalmıyor benım öyle oldu 3 hafta oturamadım
1cey sarikedi12 her doğum farklı ama dikişi olmayanlar da var, sezeryan 3 haftayı bulmuyor tabii bende bulmadı mesela ama bazısında uzun sürüp bel ağrısı da kalıyormuş, bende bel ağrısı kalmamıştı 🤷🏼♀️
Bykessra kazaks Benim fikrim sezeryan daha kolay gibi geliyor öyle anlattıkları gibi zorlanmadım ben ilk gün ayaklandm bebeğime yardımsız baktım. Normalde de dikiş atılıyor ve o dikiş özel bölgede olunca oturmak daha sıkıntı bence sezeryana göre. Ama vücudumuz doğum yapabilecek şekilde yaratılmış sonuçta kendini en iyi sen tanıyorsun hangisine daha çok yatkınsın kendin daha iyi bilirsin