clementine16 Doğum öncesi ilk bezini almayı planlıyorum 1 numara 1 paket almak yeterli mi ileriki ayları stok yapmayacağım sadece ilk kullanacağımız paketi alacağım Ve ilk bez olaram tavsiyeniz var mı
dgngr clementine16 ben 70 li prima premium care alıp bebeğin huyuna göre marka ve adet belirlemeyi tercih edicem. Doğum sonrası belediye de vericekmiş. Yenidoğan elimde kalsın şstemiyorum
tortillam_ clementine16 Ben 6 sene önce dediğiniz gibi 1-2 paket küçük boy sleepy almıştım. Ben memnundum açıkçası ama başka bezlere göre bir tık küçük kalıyor
bmk2868 clementine16 ben 1 paket 1 numara sleepy aldim. Bebeğim biraz haftasına göre önde gidiyor o yüzden 1 paket yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Pişik vs yapma ihtimaline karşı stok yapmamak lazım zaten
yagiz_didem clementine16 1 haftada oğluma 1 numara dar gelmıstı o yüzden stok yapmadım sımdi 33 lü prima premıum car aldım bıttıkce alırım dıye
clementine16 bmk2868 oişik riski her markada var ama 1 paket almak zamanla diğerlerini almak daha mantıklı erkenden stok yapmaya gerek yok gibi
clementine16 yagiz_didem kaç kilo doğmuştu oğlunuz 1 numara baya erken küçülmüş ama 2 ile başlamak da çok büyük gelir gibi az 1 almak en garantisi
psymom2 16-17 Mayıs Migrosta bebekler bezlerinde 1 alana 1 bedava var ben de ordan prima almayı düşünüyorum ilk etap için
clementine16 psymom2 uyguna gelirse bi hesaplayıp almak lazım ama 1 tane 1 numara 1 tane 2 numara alabilşyor muyuz acaba öyle kampanyalarda yoksa aynı numara mı olmalı
sudeli4 clementine16 ilk bebişte küçük bi paket 1 no almıştım sonra 2 ye geçmiştik iyiki öyle yapmışız 2 yi de uzun kullanmadık 3 noyu daha uzun kullanmıştık
Moz clementine16 baby turco ve prima premium care kaliteli diğerleri çöp (tabi bebeğime göre yorum yapıyorum)Bunlardan da 1 numara alın
psymom2 clementine16 muhtemelen aynı olmalıdır genelde her şeyiyle birebir olunca kampanya geçerli oluyor
ntgctsn clementine16 iki hafta önce yine kampanya vardı ben aldım, numara farketmiyor diye hatırlıyorum yani bir numara ve iki numara alırsanız kampanya geçerli oluyor. Ben iki tane bir numara iki tane de iki numara premium care aldım.
bsrelif Ben prima aldım 1 numara aldım şimdilik küçük olanlardan 34’ten sonra daha büyüğünü koyar koyarım eve
annekiz6141 clementine16 Ben 82 lı molfix aldım 1 paket ay sonu 1 paket daha alıcam sonra 2 numara alıcam büyük kizimda da öyle yapmıştım 🥰
annekiz6141 clementine16 2 buçuk paket aslında gidiyor çok kakali oluyorlar ilk zamanlar hertürlü kullanılır kuzum
elifaslannn Ben daha almadım ama molfix almayı düşünüyorum stok yapmayacağım bebeğime memnun kalmazsam belki diye ilk çocuğumda prima ile başlamıştık tahriş yapıp sızdırmıştı molfix ile devam etmiştik o yüzden çöp olmasın bezler yazık
Busranur_mnts clementine16 ben 2 kapet 1 numara kullandım bebeğin kilosuna göre değişir 2600 doğmuştu benimki 3 aylık olana kadar da 2 numara kullandık