fancy Nur40 erken gebelik testi ile adetime 4 gün kala öğrendim.İnanmadım 5tllik ucuz test aldım pozitifti .
Nur40 Sumeyraa 12. Gün yaptım negatif çıktı canım bir kaç gün sonra kanda baktıracağım çıkar umarımm 🤲🏻
Esrayusuf Nur40 erken gebelik testi dediğin şu pahalı olan mı 40₺ olandan onlar adetten 6 gün önce çıkıyormuş
Sumeyraa Esrayusuf yok adet gününden sayarak degil yumurtlama gününden basladim saymaya tam 15. gün erken gebelik testinde cikti.. belki daha önce yapsam da cikardi ama
Sumeyraa Nur40 evde gebelik testini yaptiktan 1 hafta sonra hastaneye gittik doktor kan testi yapmadan ultrasonla bakti keseyi gördük orda çok şükür😊
Ezgib Nur40 canim adet olmama 2 gün vardı yani günüm geçmemişti daha önce normal gebelik testi yapmistim ucuk bi çizgi çıkmıştı
Buseersoy Ben 5tl olan testen aldım adetim geçmeden yaptım silik cıktı ertesi günü kan verdim 4haftalık hamileymişim
melegiminannesi Bence erken gebelik testi yapma derim bosuna masraf harcama. Düşünki öğrendin o erken gebelik testiyle ve sağlıksız bir gebelik adet günün geldiginde adet olacaksın onu atacaksın ve cok üzüleceksin ben yaşadım o yüzden sende yaşama adete 1 hafta kalaya kadar sabret 1 hafta icinde 6 tane test yaptım 2 günde bir olarak ve sonunda koyu cizgiyi gördüm suan 14 haftalığım cok sükür o yüzden sende bekle derim
Nur40 melegiminannesi gecen sene kürtaj geçirdim canım ozamandan beri adetim düzensiz gecen ay 12sinde adet oldum bu ay hala olamadım tuhaf olan ovulasyon testınde yumurtlama günüm bu ayın 11ini gösterdi değerlendirdim o günüde