Meraba kızlar,benim 8 yaşında olan kızımn bıyıkları var yani küçüklükten beri var sonradan oluşmadı. Dün okuldan gelince baya ağladı zorbalanmış.haliyle beni çok üzdü kıyamam yavruma.ne yapabilirim sizin de böyle sorunlarınız oldu mu ne yaptınız,alınmaz diye duydum daha çok küçük çünkü. lütfen önerilerinize ihtiyacım var