Kızlar 12+5 de perinatoloji bir kız bir erkek dedi15+4 de kadın doğum doktoru bir kız bir erkek dedi hatta pipisini gördüm dedi 17+4 de başka bi kadın doğumcu ikisini de kıza benzettim dedi anlayan bakabilir mi ikizlerime sizde bi tahminde bulunabilir misiniz
görüntüler 17+4 den