rk_waiting Dpo12de akşama doğru açık pembe lekelenmem oldu dpo13 sabahı test yaptım negatif çıktı. İlk defa böyle bir şey oluyor normalde üç dört saate en geç reglim başlardı. Yerleşme olabilir mi? Normalde dpo13 ya da dpo14 de regl olurum kafam karıştı
Ceydaaaaaaaaaa Dpo 6 ile 9 arası yerleşme kanaması oluyor diye biliyorum arkadaşım yinede yanlış bilgi vermek istemem ama benim de bazı aylar da başıma geliyor stresten, hava değişiminden vs herşeyden kaynaklanıyor olabilir