buse76 ilknurrr_s bende kestirdim hatta doğumdan önce bii daha kestireceğim yaz geliyor uzun saç çekilmez bebekle
gamzeakarsu17 ilknurrr_s kesilir ben ilkinde kestirdim şimdi daha tam uzamadı ama rahatsız olsam yine kestiririm
clementine16 ilknurrr_s geçen hafta kestirdim şimdi uçları sağlıklı taraması kolay çok iyi geldi ruh halime
emine1309 Valla ben saçlarımın uçlarından kestim evde , bilemiyorum hiç aklıma da hamileyken kesilmez diye birşey gelmedi birşey olmaz herhalde
ilknurrr_s İnanmıyorum zaten ama çevrede öyle büyük bi baskı var ki önümüz bayram kim bilir kimden ne duyacağım onu düşünüyorum
akbltsvda ilknurrr_s walla bacim ben iki hamileligimde de kestimm. Kötü düşünüp kotuye yormak istemiyorum☺️