Bebeğim 8 günlük kakasını yapamıyo cok zorluyo ama böyle sarı hardal renginde cok az beze bulasıyo. 3 gündür böyle kızlar hastanede sarılık için yattık 1 gün orda mama vermişler ondan olabilir dedi doktor ama 3 gündür cocuk cok zorluyo ve yapamıyo doktora gitmeli miyim sizce