Ben evde 2 tane test yaptım pozitif çıktılar daha doktora gitmedim 3 gün sonra gidicem ama merak ettiğim şey ben 12 şubatta regl oldum 16 sında bitti sonra hiç adet olmadım ama kocamla ilişki yaşamadım ayrı şehirlerdeydik 21 martta ilişki yaşadım şimdi bu regl tarihinden mi ilişkiden mi hesaplanıcak