Merhaba pazarı pazartesiye bağlayan gece rahatsızlandım acile gittim orda beta testide yapılmış 24 çıkmıştı sonuç perşembe günü aile hekimine kan verdim tekrar sonuç 132 çıkmış ama yavaşmı çıkmış olması gerektiği gibimi anlamadım acilde kan verdiğimde daha 5 gün vardı reglime
Bugun olmam gereken gündeyim normal mi sizce bu değer kafam çok çok karıştı eğer bilginiz varsa desteğinizi rica ederim 🙏🏻