Tek yumurta ikizlerine hamileyim. Doktorum fetal dna için buraya yönlendirdi ama karar veremiyorum. Adını duymadım panaromaya da yaptırabilirsin dedi. Panaroma da çok pahalı gelmişti. Ben primis dna lab filan düşünmüştüm. Daha dokuz hafta olmama var doktorla o zaman tekrar konuşacağız ama burda da sormak istedim. O vakte kadar araştırmak için. Ataşehir genetikte geniş taramalı fetal dna deneyen var mı.