esrafi5 bana ciğer geliştirici 30+0 da vuruldu 2 doz. 2 gündür sancım vardı ve tansiyonum düzensizdi çarpıntım vardı. Sancı giderici serum ve iğne yapıldı 9/5 olunca tansiyonum çıktım imza atıp yatış istemişlerdi. Şuan 32+6 dr.um ense boyun ağrısı bebek hareketlerinde azalma gözlerde şimşek çakması bunlar olursa koşarak gelin hastaneye okadar tehlikeli dedi. Dr um artık çok kaygılanmayız bebek için hem ciğer geliştirici yaptık hem de bebek için riskli haftaları geride bırakacağız gibi dedi. Ama eğer tansiyonum düzensiz devam ederse hala yükselme olursa bekletmem 36 da almalıyım dedi hiç istemiyorum erken olmasını. Zaten sezaryen olacak ama 39 a doğru günü ayarlarız diye düşünüyordum. Kontrolüm bir sonraki hafta artık 2 haftada 1 çağırıyor dr. En son pazartesi gitmiştim