Asdfj aşılama %15-20ihtimali olan bi yöntem doğal gebelikle aynı oran canm defalarca yaptırmış biri olarak gereksiz zaman kaybı diye düşünüyorum sorun ne bilmiyorum ama direk tüp bebeğe yönelmen daha mantıklı canını sıkma geciken her şeyde bir hayır wardır önce yumurta ve sperm sağlıgına odaklan sonra doktorunla tüp bebeği konuş bilgi al stres yapıp kendine zarar verme tabi böyle demek kolay diceksin ama 3 aşılama 2 tüp bebek yaptırıp bayram sonrası 3.transferi olacak biri için inanki kolay değil üzülme demek