ikizannesiiiiiiii Dün kontrolüm vardı nst ye bağlandım sancım çıkmadı herşey yolunda dedi gece 1-2 defa sancılandım sabaha karşıda daha sık sancılandım dün çıkmayan sancım bugün sancılanması normal mi ne yapayım yardımcı olur musunuz başınıza gelen var mj
kubramete Benimde o hafta sancım çıkmıştı düzenli. Erken haftalarda olduğum için sanciyi durdurup eve gönderdiler. Şuan 38 5 im. Birazdan doğum için yatiş yapılacak dualarınızı beklerim
ikizannesiiiiiiii Sancılarımı böyle not aldım bakar mısınız ne yapayım devam edeyim mi takibe biraz daha
acelyamm İkizler çabuk ve ansızın gelebiliyor. Sancıların arası çok yakın ,çok agrılıysa git bence. Bir şey yoksa bile için rahat olsun diye de gitmelisin bence