445544 Doğumumu devlet hastanesinde yaptım ebelerim harikaydı ışık ebe ve ekibi doktorlarım hepsi çok ilgiliydi gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz müziğime kadar vardı kesinlikle düşünmeyin Rabbim iyilerle karşılaştrsın darısı sizlere