yineaylardankasim çok sagol yok bişey yapmadım bişey demediler gece bulaşık makinesini çalıştırdım çamaşır falan attım makineye neyse sonra geçtim yatmaya uyuyamadim gece birden bi akıntı oldu eyvah dedim herhalde altıma kacirdim WC gittiğim yerde Allahim nolur kan olmasın diyorum WC bi girdim kan o korkuyla nasıl batırdıysam eşim hemen acile götürdü onlarda dört gün falan yattırdi beni erken doğum riskin var dedi çocuk dogarsa iğne yapmam gerek dedi dünyaya geldiğinde nefes almasını kolaylaştırsın dedi alt tarafima silikon pesser taktılar işte ayakta kalmicam yat diyo