Şimdi ben 16+4 haftalık hamileyim ama bizim bebek nazlı bir türlü göstermiyor dedi doktor ya yüz üstü yatıyor ya da sırtını dönüyor 3 kez gittim 3. De doktor erkeğe benzettiğini söyledi ben erkeğe benzetiyorum dedi şimdi ben yavaş yavaş stok yaparak ilerlemek isteyen bir anneyim ama diyorum ki ya cinsiyeti erkek değilse sonradan kız derlerse çünkü pek emin konuşmadı doktor benzettiğini söyledi tamam bu erkek demedi çevremdeki hamilelere sordum onlara da çoğunluğuna diyim ya tahmin üzerinden ilerlemişler ya da tamam bu demişler bazıları bana şey dedi kordonu cinsiyet ile karıştırabiliyorlar acele etme tekrar git denildi 22 mayısa randevu aldım herkes öğrendi erkek olduğunu 🤷🏼♀️