esrazafer Kızlar doktor 12+2 olduk doktor vitamin olarak duosvit verdi doğuma kadar kullanılacak dedi. Aranızda bu vitamini kullanan var mı ? İnternette biraz araştırdım bazıları çok memnun yorgunluğun azaldığını kendini daha dinç hissettiğini söylüyor. Siz neler kullandınız, kullanıyorsunuz ?
Burcuaec esrazafer benim tüp bebek ile 13+5 ikiz gebelik. Ben de hamileliğimin başından beri duosvit kullanıyprum. Genel olarak çok memnunum ama kalça kemiklerim belim ağrıyor acaba magnezyum yetmiyor mu diye düşünüyorum 🤔
BurcuB esrazafer ben gebeliğimin 3. Ayından itibaren duosvit kullandım omega 3. Bebeğin beyin gelişimi için gerekli olduğunu söylemişti doktorum. Enerjimi arttırmadı ama bebek için iyi geleceğini düşünüyorum.
esrazafer Burcuaec kramplar da ve ağırlarda magnezyum eksikliği olduğunu söylediklerini biliyorum kuzum yine bi doktoruna danış istersen