Nahideeeeee Merhaba bende Sakaryalıyım 12+1 haftadayım.. ama doktorum kocaeli medical parkta. Siz sakaryada mı gidiyosunuz doktora?? Bir de memnunmusunuz?
Merveersoy Nahideeeeee merhaba bende 16 haftalık hamileyim sakarya konak hastanesine gidiyorum çok da memnunum 😊
Zeyyynneep Nahideeeeee bende 10+5 ile gidiyorum konakta remzi eren e adatıpta reyhan kaplan hafızoğluna gidiyorum ikiside çok harika doktorlar
Nahideeeeee Merveersoy evet aslında uzak oluyor git gel ama burda da çok geç zamana randevu veriyolardı bir sürü doktor denedim
Merveersoy Zeyyynneep bende konakta tuğba duzcana gidiyordum bu hafta sami kemiğe gidicem onuda çok metettiler 😊ikisinide deneyip tarafımı secicem 😂
Nahideeeeee İstediğiniz zaman randevu bulabiliyormusunuz?? Benim doktor ararken en büyük sıkıntım oydu
ipekbekir Merveersoy evet az kaldı sizinde geçer inşallah nasıl geçtiğini anlamazsınızz son anlar hiç geçmiyorrr bekliyoruz bizde bakalım☺
Nahideeeeee Merveersoy bana da hiç geçmeyecek gibi geliyor! Sanki aylardır hamileyim hiç büyümüyomuş gibi geliyo
Merveersoy ipekbekir valla şimdiden çok çabuk geçiyor gibi geliyor bana 😊 birtek muayne günlerini sabırsızlıkla bekliyorum o gelmek bilmiyor sanki😀 Nahideeeeee