Kişisel olarak Yaz ismini çok özgün, farklı ve güzel buluyorum. Lina ise oldukça yaygın bir isim, ben hiç sevmiyorum. Aynı zamanda çok eski bir isim ve birçok ülkede çok sık kullanılıyor, bu yüzden ben şahsen tercih etmiyorum ve çok duydum. Ama sonuçta bu sadece benim kişisel fikrim, siz neyi seviyorsanız onu seçin.