emeltrmnn Kızlar süt pompası almadım şart mı , eğer alınması lazımsa hangi marka almalıyım hangisi olanı tercih etmeliyim , ve hastane çantası için gerekli mi lütfen tecrübeli anneler yazsın 🌸🫶🏻
Burcussuss emeltrmnn ben almamıştım, sonra sütüm gelmedi bebeğimde gelmediği için tutmadı Philipsin aldık power plump yapa yapa sütümü arttırdım 3 günden sonra sadece anne sütü ile devam ettik 6 aylık sağım sütü çok güzel arttırıyor
Ceku256 emeltrmnn ilk aylar sütümü artırmak için kullandım. Sonrada sürekli süt kanallarım tıkanıyordu çok ağrı yapıyordu mastite çevirmesin diye sağıyordum beni çok kez kurtardı pompa. Lansinoh elektrikli var bende.
1cey emeltrmnn bence şart sütün az da olsa çok da olsa. Ben hiç bilmiyordum bi gece aniden lazım oldu sağım yapmam gerekiyordu eczaneden alıp gelmişti eşim. Daha uygun fiyatlı ürün alırsınız onlar da iş görüyor zaten
liily @emeltrmnn merhabalar, hastane cantası ıcın sart degıl. Ben ozel hastanede dogum yapmıstım. Hemsıreler hemen getırıyor. (Bebegım yogun bakıma gırmıstı onu emzıremedıgım ıcın makına kullandık) sonrası ıcın sutunuz cok olabılır o nedenle evde sagarak dolabada koyabılıyorsunuz. Bende ev ıcın kesınlıkle lazım. Ya da sız sagı emzırıyorsunuz solu emzırene kadar cok doluyor gogusunuz ve sıkıntı yapıyor o nedenle kullanmanız gerekıyor. Lansınoh ıkılıyı kullandım gayet memnundum🌸