1 kare çikolata yiyip sola uzandım. Yüzüstü uzanınca karnımın ortasına toplanmış şişlik oldu ve sertti, birkaç saniye sonra normale döndü. Sonra ben takibe devam ettiğimde yerin altından gelir gibi belli belirsin çok hafif tıp tıp oldu. Hareketten sayılır mı? İçim rahatlasın mı? 30+5 haftalık.